Sweet Followers

Cik Qaseh Visitors

AmazingCounters.com

17 Jun 2014

Eh! Sinetron Anissa dah habis???



Assalamualaikum..... 
hah! sapa skrg duduk dpan TV layan TV3??? haha.. (direct 2 the point)
Qaseh x sedar pun yg crta Anissa dan Anissa tu dah habis.. hehe.. sbb x tgok sgat...

yg ni lah sinetron Anissa tu... xdpt tgok ending crta ni... 

hari ni dah tukar crta baru dah... tajuknya PINTU SYURGA...
layan ja lah smntara masih ada masa ni...
bila dah balik IPG nnti mesti x dpt tgok TV... huhu.... sedih.. T.T
apa2pun.. korang2 smua... kalau nak layan crta.. pa2 crta ja lah.. crta melayu ke .. sinetron ke.. korea ke.. filipina ke.. layan tu  layan juga... 
tapi yg baik kita jadikan teladan.. yg buruk jadikan sempadan (eh,, btul x?)
hihi...
entry pendek ja hari ni... nak tgok TV.. :P
Selamat menonton bg menonton... 
^_^

4 comments:

  1. yee betul tu kak qaseh, yg buruk jadikan sempadan. tapi yang handsome jadikan lah sebagai idaman. ekekeke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... ya btull.. gue setuju itu... kkiki :)

      Delete
  2. dah habis ye.. atie x tau pulak sbb jarang tengok.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yupp.. sama lah kita... x berapa minat.. hehe...

      Delete

Leave Your Link :) Jom Blogwalking!