Sweet Followers

Cik Qaseh Visitors

AmazingCounters.com

12 Jun 2014

Cuti sekolah dah nak habissss !




Salam..
hyeee U all..
sapa sini budak sekolah????
mesti kamu2 semua dah x sabar g sekolah kan? ya ka tu?? hihi
walaupun sy ni bukan budak sekolah lagi... tapi sy faham perasaan kamu...
sy pun pernah jadi budak sekolah juga... 
.........
tapi sebenarnya..
sy pun x keruan jugak...
kalau cuti sekolah dah habis.... maknanya...
maknanya cuti sy pun dah nak habis lah... grrrr..
x puas lagi cuti...... cuti sebulan ni memang x puas...
sy akan balik kepada rutin harian sy yg padatttt (mungkin =_= .. atau sy yg suka buang masa?)
Assignment???
Praktikum???
Konvokesyen prasekolah???
Hari Kanak2??
dan mcm2 lagi menunggu....
hahahahaha (ketawa dulu sementara masih ada masa)
esok lusa teman sy menangis pula... :)
k lah... dengan ini sy mengucapkan
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH
kepada budak2 sekolah yg shomel2...
rajin2 belajar orait!!
^_____^




No comments:

Post a Comment

Leave Your Link :) Jom Blogwalking!