Sweet Followers

Cik Qaseh Visitors

AmazingCounters.com

11 May 2014

Rindu Prasekolah SK Mengkabong

"Kami sayang cikgu Hafizah" Kata-kata diorang(murid-murid saya) semasa hari terakhir berkhidmat di SK Mengkabong. Walaupun sebulan sja menjalani praktikum di situ.. sy dah jatuh syg dgn diorang... sedih.. T.T.. hadiah yang diorang bg masa hari terakhir kat situ masih sy simpan.. kebanyakannya menghadiahkan sy bingkai gambar... yala3x... cikgu akan simpan kamu semua dalam bingkai hati cikgu... hehe
masa minggu pertama praktikum di situ,,, bukan main menangis siang malam x tahan dgn stress... diorang sangat2 nakal bagi sya... tlalu memikirkan.... " Macam mana lah aku kena observe nanti????" tapi makin lama... macam dah ada 'chemistry'.. hekhek.. sy dah boleh biasakan diri dgn kenakalan diorang...biasalah budak2 (orang cakap)... apa2 pun.. sy tetap syang diorang...
"Terima kasih semua... terima kasih murid-murid cikgu.. Luv U all.. muahhh! "

No comments:

Post a Comment

Leave Your Link :) Jom Blogwalking!